onsdag 12 september 2012

Godkväll.

Körlektionerna går fint, redan efter andra lektionen tyckte min körlärare att vi skulle ut och köra på de större vägarna med mer trafik. Det gick som smort! Imorgon kör jag tredje lektionen och jag ska få köra själv utan hennes hjälp. Tror de kommer gå bra då jag körde hem från jobbet idag! Vilken kick det är när man lär sig!!

På jobbet går det segt, lite folk såhär efter semestertider. Men Nu är hösten här och det blir mer aktuellt att grotta in sig i hem och hus så det kommer mycket nya tapetkollektioner och det är så kul! Vi kommer göra om i butikens skyltfönster och jag kommer få ha huvudansvaret över dessa! Verkligen skoj att få använda sin kreativitet! Inte bara  på jobbet som kreativiteten flödar, även hemma händer det grejer. Övervåningens renovering har startat i förra veckan så nu har vi hunnit med att måla om furu taket till vitt samt väggarna vita, en tapet och golv väntas komma i dagarna också. Så roligt!

Snart är det dessutom dags för mig att åka på min utbildning och bli certifierad inrednings rådgivare. Yeeah!

Nu ska ja lägga mig så ja är pigg inför körningen imorgon, har pluggat teorin ikväll.Puh!

1 kommentar:

cacelagreca sa...

The Columbia Titanium Strap and Construction Tool
Columbia Titanium Strap trekz titanium pairing and Construction titanium nitride coating service near me Tool is an adjustable tool with an adjustable blade angle apple watch titanium for suunto 9 baro titanium easy maneuverability titanium trim hair cutter reviews and convenience.