onsdag 30 januari 2008

Fortfarande sprickfärdig

Idag har vi varit på biltur, helmysigt. Var dock väldans trött så ja sov nästan hela vägen ner OCH hem. Men väl framme i Skellefteå så strosade vi runt på stan och kollade i butiker, det kliar i shoppingtarmen, hittade lite fina kläder som ja ville köpa. Men vågar inte eftersom man inte riktigt vet hur man ser ut efteråt. Påväg hem så fick jag mycket ont i magen, värre värk än jag haft tidigare, hade svårt att hitta en ställning i bilen som lättade magontet.Halvlåg till slut ner i sätet och kunde slappna av och somnade. Shit vad jag är trött, när vi kom hem så värmde jag en vetekudde och la på magen. Bäddade ner mig i soffan, M slog på musik och jag somnade som en stock. Sov i soffan ca 1 timme, vaknade och gick upp till sovrummet och lade mig och sov där 1 timme till. Jag som aldrig brukar kunna sova på dagarna. Kroppen verkar förbereda sig.

M är så fin, kom på mig själv i bilen med att bara sitta och titta på honom. Jag blev alldeles varm i kroppen!! Han har tagit hand om mig idag, lagat mat, plockat och haft sig hemma och frågat hur ja mått. Så fin min älskling.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt ni verkar ha haft det. förrutom magontet då. Vad bra att han tar hand om dig och att du får vila. Det blir aldrig detsamma, men det är underbart ändå =)