måndag 28 januari 2008

konstant värk i magen

Såja, snart var den här dagen också avklarad. Känns som att tiden verkligen springer iväg nu! Skönt! Alla säger ju att sista tiden sniglar sig fram men jag känner inte alls så, kanske beror på hur mycket man har att sysselsätta sig med. Jag känner att jag kan sysselsätta mig mer än nog varje dag om jag så vill. Idag var jag på växhuset med förädragruppen, trevligt. Många tänkvärda saker som sades, trevliga saker! Hann även förbi E och J en sväng för en kopp kaffe och lite småprat.

Imorgon bär det av mot familjerätten kl 11 för faderskapsintyget. Sedan kanske det blir en lunch på stan, eller ut till storheden och inhandla diverse småsaker. Det brinner i plånboken, vill shoppa massvis med fina saker till hemmet.

Har under hela dagen haft värk i magen plus att jag har mycket sammandragningar, men som alla andra ggr inga ohanterbara.

Inga kommentarer: