måndag 28 januari 2008

Så, då var man äntligen klar med tapetseringen hos syster. Ska inte ta på mig fler uppdrag där det innebär kroppslig aktivitet, haha!

Imorgon ska jag sova ut (som att jag inte gör det varje dag...) och förhoppningvis få sova mer än 2 timmar inatt, iofs så får jag ju ihop sömntimmar när jag kan sova på morgonen/dagen. Men det är ju inte samma sak. man får ju helt upp fucked dygnsrytm. På schemat står föräldragruppsträff på växhuset där vi ska ha föreläsning om familjerätt kl 15-16. Så jag hinner sova länge om jag så vill. Skönt. På tisdag ska vi till familjerätten och skriva under faderskapsintyget, ute i god tid som vanligt!

Kanske glömt säga det, men vi köpt blöjjor för första gången! Helspännande tyckte M. Han jämförde det med att vara 15 och gå på ica och köpa en porrtidning eller kondomer typ, som att alla stirrade på honom och tänkte "ska HAN bli farsa, herreguuuuuud". Han är så söt min älsk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, första blöjköpet! Vilka köpte ni? :)

Anonym sa...

Å just ja, jag vill ju se bilder på erat hus! Blev nyfiken på köket :)

Sansis sa...

Minna; vi köpte både Pampers (New baby 2 mini 3-6 kg) och Libero (baby soft 2 3-6 kg) tänkte att vi testar båda märkena o ser vilka vi känner bäst för =) bilder på köket kommer snart, ska få låna kamera av syster nu under hela februari utifall att bebis vill titta ut snart så man e redo med kamera!