lördag 26 januari 2008

V.38

Är så förbaskat avundsjuk! Ett par från föräldragruppen har fått sin lilla bebbe, igår kom Han ut! Och dom som låg en dag efter oss, 16 Feb. Jag är helt chockad, jag som pratade med henne för en vecka sedan och då hade hon inte haft några känningar ALLS. Vet dock inte HUR det startade, lär inte få veta det på ett bra tag eftersom dom förmodligen inte kommer på nästa gruppsträff. Kanske kommer först på återträffen. Men ååååh så avis jag blev när jag fick höra det. Det hade ju kunnat vara vi!!!

Fy fan bebis, Du är en envis jäkel som inte lyssnar på mamma som bönar och ber varje dag att du ska komma ut i förtid för nu är vi less på att vänta!

Dagen har bestått av otroligt hårt arbete som jag smärtsamt känner av nu. Tapetsering av systers lägenhet, och det sorgliga är att vi inte ens är färdiga trots fleeeera timmars hårt slit. Ska fortsätta imorgon, men jag får iaf vila ut mig tills eftermiddag då jag ska kila över och slutföra arbetet. Resultatet blir kanon, ljust och fint i hennes etta. Det kliar i inredningsfingrarna hos mig, har så många ideér men ack ingen budget att tala om, så vi får använda oss av de små medel som går. Byta lite textilier och såna små saker. Ska inventera lite här hemma för att se om vi har nått som hon kan få ta över, kanske nå gardiner eller ljuslycktor.

Hoppas på att allt mitt kroppsarbete kanske gör susen och förlossning vill starta, vem vet. Ingen omöjlighet!

Nu ska jag värma en vetekudde och placera på höfterna/ i svanken, lite värme brukar göra under. Godkväll.

Inga kommentarer: