lördag 2 februari 2008

Fortfarande hemma

Godmorgon.
Jag är fortfarande hemma, inte på BB. Om nu någon undrat! Gårdagen spenderade jag med Elin på stan, gick på roasters och smaskade på en semla och drack varm choklad. Bäst att passa på att gå på icket barnvänliga fik medans man kan för Jonas stannade hemma med Alex så Elin fick "Mammatid". Gjorde ett drop in besök på Gossip och klippte mig i en finfin frilla, lite kortare än vanligt men mitt hår växer ju så otroligt snabbt så det gör inget. Är rätt bekväm i min nya frisyr faktiskt, bild får komma så småningom. Det var tillomed en elev som klippte mig och aldrig har jag varit helt nöjd när ja kommer ut från salongen, men det var jag igår! Ville inte ens dra på mig en mössa ELLER sätta upp håret i svans som jag allt för ofta gör. Bra frisör med andra ord.

Fortsatte dagen med syster Lisa, handlade lite på coop och promenixade hem till henne och skruvade upp gardinstång. Såg på lets dance och snaskade på lite godis. Inte alls så gott som det brukar vara...

Hade nästan inga förvärkar igår, trodde inte de skulle komma några heller för när jag gick och lade mig kl halv ett så hade fortfarande inte hänt nått. MEN inatt vaknade jag efter nån timme av värk i magen och ryggen, var halv vaken i ca en timme. Ungefär så länge som det höll i sig att komma och gå, sedan försvann det och kom inte tillbaka mer.

Mysig morgon, älsklingen låg bredvid mig när jag vaknade. För en gångsskull! Inget jobb som kallade, fick ligga och mysa på honom hur länge som helst! SÅNT får en att bli glad på morgonen när man som oftast har dåligt humör. Så idag ska vi hämta systers kille från flyget och sedan har vi inga andra direkta planer, fixa o dona lite hemma. Städa toaletten, i skåp och sådär. En hemma dag helt enkelt. Skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev skitnyfiken på frillan :) Ser fram emot bilder. Å du, vad har ni köpt för vagn? Ska ni bära nåt i sjal?

Sansis sa...

kolla i äldre inlägg, där har ja lagt in bilder på vagnen (teutonia spirit) och bärsjalen vi köpt (easyhug)hoppas vi blir nöjda bara!