onsdag 20 februari 2008

Har nattat mina älsklingar. Även idag har timmarna bara sprungit iväg, klev upp strax efter 9 då lillan vaknade och ville ha mat för att sedan somna om igen. Vilken härlig känsla det är att få vakna upp och se två vackra ansikten, jag blir glad i hela kroppen när jag ser dom. Jag och Markus fick en mysig frukost tillsammans medans Emmy snusade på gott i soffan. Sedan hann vi inte med så mycket mer för kl slog 15 och vi skulle till BVC för inskrivning. Mamma har mjölk så det räcker och står härliga till, damen har gått upp från 2995 (som hon vägde vid hemgång från BB) till 3230 på 3 dar, det tyckte BM var en stadig vikt och det visar ju på att jag har mat att ge. Puuh! Inte för att ja egentligen tvivlat med tanke på att det sprutar så det sjunger om det och Emmy dränks i mjölk vid varje matning. Haha. Glömde skriva igår att ja nu kännt på mjölkstockning, ajaj. Ingen rolig upplevelse, fick testa pumpen (tack Elin!) och det släppte. Men usch så obehgligt det var, bröstet blev alldeles rött,supervarmt och stenhårt!

Liisa o Robin har varit förbi o hälsat på ikväll också. fick en fin bukett tulpaner och en body samt två par byxor. Tack tack! Nu har vi massvis med kläder, fyller redan upp en malmbyrå typ. Fick även ett blombud idag från Ronnie o Ibis, mycket fina blommor, en mor och dotterbukett. Tackar!!
Imorgon bjuder dagen på fotografering (www.photobymaria.com) för tidningsbild. Tvättstuga och middag hos farmor och farfar. Sedan skall M på träning och jag ska mysa på hemma med gumman. Nu ska jag förpassa mig till sängen jag med, får se hur länge vi får sova inatt då. Är lite nervös inför nätterna faktiskt. Men det ska nog gå bra. Idag har vi vant henne vid sovrummet tidigare än andra kvällar så nu somnade hon rätt lugnt o tryggt efter matningen, så förhoppningsvis sover hon iaf 3 timmar innan nästa mål. Godnatt!

Inga kommentarer: