lördag 9 februari 2008

Ingen bebis

Godkväll.

Vi är fortfarande hemma, ingen bebis på G om någon undrar. Idag har vi umgåtts med svärföräldrarna, varit och handlat och städat hemma. Sitter nu och väntar på att vi ska fara och bowla med Robin o Liisa.

Har inte haft nå speciella känningar i magen de senaste dagarna sådär direkt. Så bebis verkar vilja gosa på där inne ett tag till. Det såg hoppfullt ut där ett tag men icket. Inatt hade tillomed Markus drömt att vi fått bebisen OCH hans mamma hade också drömt att den kommit nu. Jag däremot drömmer bara om att förlossningen ska sätta igång men den blir utdragen hela tiden. Inatt drömde jag att jag trodde ja kände hur jag öppnade mig så vi fick fara in och kolla på förlossningen men jag hade inte öppnat mig nått alls. Vilken nitlott!

Gott folk, snart blir vi förhoppningvis bilägare igen. Ska upp till Happis o kolla på en golf kombi årsmodell -00, får se om det blir imorgon eller till veckan. Sen har vi även en Saab 9.5:a på G också.

Nu ska ja dra på mig lite anständiga kläder så man vågar visa sig ute bland folk. Tjohej.

Inga kommentarer: