söndag 10 februari 2008

Less

Jaha, då var det bara 5 dagar kvar tills BF. Känns som att bebis kommer stanna där liiiite längre än tänkt. Attans. Känner mig sprickfärdig, SER sprickfärdig ut också *suck*.
idag har jag inte gjort många knop, M for iväg och spelade innebandy hela förmiddagen. Kom hem efter 13 då jag rätt så nyligt vaknat ur min koma. Var vaken ett tag tillsammans, men sen blev jag oerhört sömnig igen så vi kröp upp i sängen o skulle se på tv men somnade båda två som små grisar tills klockan var ca 17. Då skulle vi bege oss till M´s mamma o pappa för paltmiddag,MUMS! Kom hem vid 19 tiden och M lade sig för natten pga huvudvärk så nu sitter jag här ensam själv, funderar på om jag ska gå ut med hunden en sista gång och sen lägga mig bredvid älsklingen.

Imorgon blir vi nog bilägare, M ska upp till Happis o kolla på en bil. Hoppas hoppas. Så less på att han ska vela fram och tillbaka med sina jäkla bilköp....

Status: Känner mig svullen och förjävlig, ätit alldeles för mycket godsaker den senaste tiden. Magen håller på att spricka och mitt humör är på svallning.

Inga kommentarer: