tisdag 12 februari 2008

Inget

haft probs med att logga in på min blogg, därav frånvaron.

Iaf, efter att vi varit på förlossningen och kollat så konstaterade dom att det var slemmisen som är på väg ut, mina värkar syntes fint på kurvan och bebisen verkade må bra. hade öppnat mig en cm. När vi kom hem så satte värkarna igång på rikt och har pågått under hela dagen med ett mellanrum på ca 3-5 min och hållt i sig från 1 min till 1 ½ min. Men nu runt kvällen så har dom avtagit och kommer med ca 6-8 min mellanrum istället men varar lika länge. Pratat med förlossningen igen och dom tyckte att om jag inte kan sova inatt pga smärtan så ska vi komma in så kollar dom igen hur mycket jag öppnat mig, OM det ens gett resultat. Fan fan fan, hoppas verkligen att det fortsätter eskalera under natten. VILL inte gå hur länge som helst nu efter det här. Värsta tänkbara ju.

Håll tummar o tår för att det sätter igång inatt på riktigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummarna!/familjen malmström,nilsson=)

Anonym sa...

håller också tummarna. hoppas förlossningen inte blir långdragen.