onsdag 13 februari 2008

Nooooothing

Ingenting nytt har hänt. Värkarna avtog ju längre kvällen gick, ca 7-15 min mellan kom dom. Dock så var dom lite mer intensiva när dom väl kom men inget som jag inte kunde hantera. När jag vaknade tidigt imorse så satte det igång direkt med 5-10 min mellan och så har det fortsatt i princip hela tiden. Pratat med förlossningen nyligt och berättat lägat för dom. BM tyckte jag skulle avvakta till eftermiddag/kvällen för att se om det hände något mer. Sa att jag ville iaf komma in senare (även om inte värkarna blitt tätare) för att kolla om jag öppnats något, det tyckte hon var en bra idé plus att hon tyckte att jag även skulle få med mig en sovdos så jag slipper vakna var tionde minut i natt också.

Är så förbannad, fortsätter det såhär länge till så blir jag fan deprimerad och det kommer sluta med att jag bara ligger i sängen under täcket tills ungen behagar att komma. SUCK!

Inga kommentarer: