måndag 25 februari 2008

Äntligen sover hon! Har fått bära på henne nästan konstant sen 19 tiden. Hon slumrar till i famnen men vaknar igen och gnyr lite och försöker käka upp mig. Sätter henne vid bröstet men hon spottar ut det efter en kort stund och blir hysterisk. Det finns mjölk, mycket sådant. Kan hända att det kommer för mycket när det väl kommer så hon inte hinner med och blir frustrerad ELLER så är det bara vanligt magknip hon har. Det sista tror jag då hennes kroppsspråk visar mer på det. Man blir lite lätt frustrerad när det börjar närma sig nattetid och man själv är astrött, men det gäller att hålla sig lugn så hon inte känner av det och själv blir stressad utav det. Men svårt är det, tur vi är två så man får lite avlastning. Det funkar rätt bra med pappas bröst som inte luktar mjölk. Där kan man ligga lite lugnare och vila nån sekund. All heder till alla ensamstående säger jag bara.

Så, nu ska jag smyga mig ner i sängen och hoppas på att få sova några timmar iaf innan hon ska äta/snutta...

Godnatt

Inga kommentarer: