söndag 24 februari 2008

Emmy sover i soffan så jag passar på att surfa lite.Markus är och spelar innebandy match och kommer inte hem förräns vid fyra tiden. Men jag får lite sällskap snart av min Helena och hennes familj. Emmy har börjat tjorva med amningen de två senaste dagarna, hon får ingen ro vid bröstet då magen krånglar för hon skruvar på sig och har otroligt svårt att ligga still så vi TROR det är magen. Hon har inte somnar förrän vid ett och två tiden två nätter i rad nu just för att magen krånglar och när hon väl somnat så sover hon oroligt, ligger och sparkar och gnyr.

Så vi ska inhandla Minifom till veckan för att se om det kanske hjälper. Någon som testat och det funkar?

Imorgon och på tisdag ska Markus jobba, känner mig lite nervös inför en heeeel dag ensam med Emmy och hunden. Måste ju ta mig ut och rasta han och få med mig Emmy i vagnen. Bara det inte är sånt här skitväder imorgon för då blir det jobbigt. Snömodd. Huuuu.
Nu ska jag plocka undan lite i köket medans lillan sover.

1 kommentar:

Anonym sa...

Minifom är helt ok, det ger vi till Rafael:)