fredag 22 februari 2008

Nu sover mina 2 älsklingar. Idag har Emmy haft en väldigt vaken dag, hon har klarat det bra. Inte blivit grinig eller så alls. Fotograferingen hos Mia gick kanon bra, inga direkta missöden förutom att hon kissade och bajsade på oss när hon skulle fotas naken. Markus höll på att dö rent ut sagt, han flög upp från golvet när kisset o bajset rann nerför hans händer och armar. Jag höll på att dö av skratt!
Hon somnade 00.15 ungefär så vi får se hur länge hon sover tills nästa ammning. jag tippar på kring 3 tiden. Inatt vaknade jag och kände hur blött det var under mig, har återigen kunnat inta min favorit sovställning dvs på mage, tuttarna läkte som såll. Haha, mysigt värre.

Har upptäckt hur jag längtar tills det blir en ny dag, jag somnar direkt jag lägger mig ned i sängen på kvällen (vilket är väääldigt ovanligt) och är glad över att få vakna på morgonen och möta en ny dag. Livet har fått en annan mening helt klart och jag är otroligt glad över att få dela detta med Markus.

Här är vi för flera år sedan, Otroligt fulla och glada på krogen!
Nu ska jag gå och lägga mig och snusa på mina hjärtan.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha skrattar så jag döör. inge mysigt med bajs på händerna kan jag tänka mig =D. Men nog är det väl mysigt med mjölkbad?=) vad underbart att läsa det sista stycket.