måndag 11 februari 2008

på G?

Sitter med förvärkar, dock inga som jag inte kan klara av. Imorse när jag kom ut ur duschen, torkat mig och skulle klä på mig så rann det något efter benet, gick på toa och torkade och såg att det var lite brunfärgat. Satte på mig en binda och begav mig ut på stan och träffade Linda, gick på toa och kollade om det kommit nå mer och visst hade det gjort det. Brun/röda flytningar, tjoho! ÄÄÄntligen händer det saker. Gick förbi apoteket och köpte nässpray (vill kunna sova de sista nätterna innan bebis kommer) och sedan på Glitter där jag hittade ett par silverörhängen. Sen prommade vi hemåt, har försökt vila men har ingen ro i kroppen trots att jag är trött som en gris. Har diskat, plockat och donat lite. Försökt mig på att packa min bb väska, dock så är det svårt då jag kanske behöver vissa av grejjerna de kommande dagarna så allt får stå framme i en hög tillsammans så det bara är att trycka ner i väskan när det är dags.

Nu är M påväg till Happis, tjoo! Kommer förhoppningsvis hem med ny bilen. Då slipper vi snålåka med hans farsas bil hela tiden. Skönt om man kan ta sig iväg till BB utan att behöva ringa runt halva stan för att låna bil.

Ajaj ska nog ta min vetekudde o värma o lägga i ryggslutet. Det gör lite ont. Uppdaterar om det händer något mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wiii, spännande!

Anonym sa...

Hej! Åhh var precis så där de började för mej, me en konstig flytning och ont i ryggen sen var han ute 1 dag senare. Vi väntar me spänning och håller tummarna att allt går bra! Kram ida niklas och melvin