tisdag 4 mars 2008

Fint väder ute men jag vette tusan om jag vill bege mig ut alls idag. Natten har varit tung, Emmy har grinat mest hela tiden då magen krånglar. Man ser riktigt hur hon tar i för att få ut gaserna, hon blir alldeles röd och gråten går över till panikskrik. Usch det gör så ont i en när man inte kan hjälpa henne. Vid tre tiden tror jag det var så somnade hon men hon har inte sovit lugnt och på morgonen så fortsatte gråtandet. Suck. Hoppas det blir bättre snart. Man får ju lite smått panik själv när man inte vet vad man ska göra för att hjälpa henne.

Nu sitter hon iaf i sjalen och håller på att somna in verkar det som, får hålla mig i rörelse hela tiden så det gungar skönt för magen.

Vill köpa en till sjal, vet dock inte vilken sort. Tips?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men huvva vad jobbigt för er! :( Lider med er, verkligen. Huvva.

Men vad är det för sjal du har nu? Är den inte bra?

Sansis sa...

jag har easyhug,ingen man knyter utan bara två delar man lägger över som kryss. Men i den sitter hon liksom så löst dådet inte går att reglera tajtheten på den...

Ja det är lite jobbigt just nu. men det går väl över förhoppningsvis.

Anonym sa...

aha, okej. jag rekommenderar i af moby wrap. de är billiga också. ny kring 400 och beggad kring 150-200. finns på tradera, blocket och sjalbarn.se

HOPPAS hon sover bra inatt. Jag tycker SÅ synd om er. Nora har aldrig krånglat med sömnen så jag vet inte vad ni går igenom *peppar, peppar*