måndag 3 mars 2008

Passar på att blogga lite medans gumman sover och sambon bygger nere i källaren. Börjar faktiskt längta lite tills jag kan hjälpa till med målandet och så därnere, fastän jag sagt att jag är DÖLESS på renoveringar. Men det ska bli kul att få kunna börja utnyttja källaren sen.
Idag har det bara varit jag och gumman, det har gått su
perbra. Hon har sovit mest hela tiden och då har jag kunnat vila lite då en riktigt ihållande huvudvärk besvärat mig hela dagen.

Emmy har börjat le lite då och då, inte direkt i samband med något speciellt, men hon gör det och då blir jag alldeles varm i hjärtat. Imorgon ska vi gå en sväng till banken och kanske en lite promenad om det är fint väder, dom har då iaf lovat sol i hela landet och inte så många minusgrader.

Nästa torsdag kommer Anders och Maria med sin lilla Hanna upp från hudiksvall för att hälsa på. Dom stannar en natt och åker hem på fredag eftermiddag. Ska bli kul att ses, senast var i somras när dom gifte sig och Hanna döptes. Alldeles för länge sen! Men kanske att vi tar oss ner till sommaren och får njuta av paradiset Hölik,vore mysigt!!

Nu ska ja mysa lite i soffan innan gumman vaknar och vill käka.

Inga kommentarer: