torsdag 20 mars 2008

Godmorgon. Vilket härligt väder. Inatt har gumman sovit i sin egen säng, Såååå mysigt att kunna ligga nära M igen. Hon har sovit super bra inatt, hon somnade ju vid midnatt och vaknade första gången vid 5 tiden, hon hade alltså inte ätit på 6 timmar men sovit gott iaf. Efter jag ammat henne så lade jag tillbaka henne i sin säng och hon slumrade in sött och sov vidare till 7 då vi klev upp hela familjen. M har badad med henne imorse, han tycker det är så mysigt och hon verkar också njuta av det. Nu har vi börjat få många leenden. Och än idag tycker vi att dropparna verkar ge effekt på hennes mage, hon blir cool lugn när hon fått dom. Tror jag läst nånstans att dom är direktverkande, men helt fri från magontet blir hon inte men det lindrar avsevärt så fort hon får dom!
Nu sover hon sött efter badet, i sin egen säng såklart! Och jag kan lugnt göra mig iordning för dagen. Livet är allt bra härligt ibland!

Dagens bild, Emmy i badhuvan.


1 kommentar:

Anonym sa...

vad skönt att höra att dropparna verkar fungera!:))
är ju så himla hemskt att se de små ha ont!