måndag 10 mars 2008

Huvva vilket jobbigt väder ute, blött och halt. Suck. Hade tänkt ta en promenad idag men det blir nog inte mer promenad än ut med hunden en snabbis. Suttit i telefon med min chef, ska komma förbi på jobbet imorgon kväll då de har personalmöte. Ska bli kul att få träffa alla igen, saknar dom! Ska börja jobba igen litegrann till hösten när skolan börjar igen, då är Emmy 7 månader och jag kan hoppa in lite då och då några timmar i veckan.

Inatt har Emmy sovit bra. Hon somnade i vagnen vid 21 tiden då vi körde den över tröskeln i vardagsrummet, sen förflyttade vi oss uppåt sovrummet när wallander filmen var slut och hon sov vidare. Helt underbart! När hon vaknade nästa gång så fick hon komma till sängen och jag ammade (har lärt mig amma liggandes nu,skönt.) och sen somnade vi båda om.

Nu måste jag ringa lite samtal, tjorva med akassan och fk. Väntar på mina pengar som inte verkar vilja komma.

Inga kommentarer: