söndag 9 mars 2008

Skulle ju uppdatera lite angående förra natten då hon somnade i vagnen. Hon sov i princip hela natten då. Vaknade en gång och åt, så det var en kanon natt. Andra bullar var det inatt, hon slog upp sina vackra ögon prick kl 21 (verkar vara en tid då hon oftast vaknar) och började gnälla lite smått, inte helt otröstligt men det eskalerade ju mer klockan blev och till slut hade hon typ panik i kroppen. Jag däremot har börjat vänja mig så jag är cool lugn för det mesta, M är fortfarande supernervös när hon börjar och vet inte vart han ska ta vägen. Vi var vakna tillsammans iaf största delen av natten. Lyssnade på musik, dansade runt i datarummet, masserade på sängen, ammade, skrattade åt situationen. Ja det var skönt att ha honom vaken tillsammans med oss.
Så en timme totalt tror jag hon lyckades få ihop under natten. Trrrööööttsammt!

Nu sover hon iaf sen ca en timme tillbaka, tanken idag är att vi ska iväg på födelsedagskalas. Men det är inte förräns senare idag. M håller på i källaren, jag och Emmy har låst in oss i datarummet då det dånar i hela huset när han håller på och sätter upp väggar där nere. Lisa och Tessi ska komma förbi och hålla mig sällskap en stund. Mysigt.

Inga kommentarer: