måndag 3 mars 2008

Trodde natten skulle bli katastrof men det visade sig att gumman var tröttare än jag trodde. Hon somnade in för natten redan vid tolv tiden, dock liggandes på mig. När jag försökte lägga henne ner så vaknade hon till och började gorma så det vara bara att gilla läget om jag ville ha någon sömn, hon fick sova på mig. Vid 2 tiden vaknade jag och la ner henne mellan oss, hon sov vidare och vaknade inte förräns halv fyra för att äta. Så natten blev inte så galen ändå!

Idag måste vi utanför dörrarna eftersom hunden skall rastas. Men hon sover än och hunden har inte alls bråttom ut så det får vänta ett tag. Medans njuter jag av ensamheten och äter frukosten framför datorn. Imorgon ska Markus till Haparanda och fixa bilen, gratis service. Han ska då passa på att ta en tur på ikea, ska skicka med honom en liten lista på vad jag vill ha hem. Blir nog någon ram och kanske nå krokar till köket.

Inga kommentarer: