tisdag 18 mars 2008

Va kul det var att träffa Niklas,Ida och Melwin idag. Vilken stor kille han blivit, hela 3 månader gammal! Fick lite kläder av dom, dock så hade vi redan det setet, ska gå in och se om jag får byta det på kappahl. Och vilken snäll kille han är, alldeles tyst och glad. Ojoj så avis man blev! men förhoppningsvis kan det bli bättre snart då vi bestämt oss för att testa det här med kiropraktik på Emmy, ska ringa dom imorgon och boka tid för en undersökning som dock kostar 800 kr, den ska ta 40 minuter. Undrar vad dom kommer göra med henne då. Sen kommer de följande behandlingarna kosta 400 kr per gång, förhoppningsvis behövs inte så många.

M for o hämtade min syster och hennes sambo i skellefteå ikväll kl 22 och ungefär då satte Emmy igång att gallskrika och har varit otröstlig sedan dess, inte ens att bada gjorde henne lugn. har testat alla möjliga saker och det enda som till slut funkade var att omvandla babyskyddet till en gunga, mina armar och rygg värker av att ha stått och svingat henne i en halvtimme ungefär och nu sover hon,dock måste jag hålla den i gungning med foten för annars vaknar hon om den stannar. Suck, måttligt less på M då jag bad om att få följa med o hämta dem då Emmy ändå skulle sova så gott i bilen men han ville inte att vi skulle följa med om det skulle hända nått på vägen.Istället fick jag dra det tunga lasset med skrikande bebis ensam här hemma, han ska då få höra. Är inte på bra humör alls nu, trött är jag dessutom. Förra natten var ju inte heller bra. Ungefär som inatt. nu ska jag gå o lägga mig i sängen med babyskyddet bredvid så jag kan gunga henne när jag ligger där. Sen om hon vaknar får M ta henne när han kommit hem!
godnatt.

Inga kommentarer: