måndag 14 april 2008

Emmy sover fortfarande, hon vaknade vid 4 tiden imorse och ville äta. Vanligtvis brukar jag ta henne till våran säng på morgonen sådär men nu la jag henne i sin egen säng efter hon ätit och där låg hon tills kl blev 8.30 då hon ville äta igen men då fick hon komma till våran säng och där ligger hon än. Jag klev själv upp 9.30 och såg chansen att göra mig iordning för dagen i godan ro! Är lite orolig då dom håller på och gräver utanför oss, dom ska dränera husgrunden och våran trapp kommer dom plocka bort medans dom gräver och jag måste ju ut med hund och barnvagn inom nån timme och sen till bvc, men huuuur ska jag ta mig ut om dom hunnit börja gräva då?! det kommer ju vara en stor grop alldeles utanför dörren....

Ska boka tid för en till tatuering och finslipning på den jag redan har. Så till hösten ska det vara gjort! Älskar att se Miami ink och LA ink, man blir så sugen och dom är så grymt duktiga på det dom gör! Ska tatuera in texten "Per aspera ad astra" i nacken ovanför min befintliga tatuering som jag ska göra om.

Nu vakna lillan, tjo!

Inga kommentarer: