tisdag 8 april 2008

galen

Vart gick det fel!? trodde som sagt att E skulle somna tidigt ikväll, men tji fick ja! Hon e fortfarande vaken efter en sådär 4 timmars sövning. Inget har vart bra för damen, absolut ingenting. Övertrött var ordet. Jisses, det värker i mina armar och rygg, sjalen har hon ratat totalt, sprattlade som en tok i den. babyskyddet håller jag på att gunga nu för fullt med en inte allt för nöjd tjej i. orka kliva upp tidigt imorgon, nix nope. skulle inte tro det!

M var så trött efter jobbet så han somnade 20.15, men fick vakna upp då jag inte orkade mer då jag bröt ihop och satte mig och lipade på toaletten. samlade mig och gick ut o fortsatte vyssja henne. jag tror det tog så hårt på mig att hon itne ville somna tidigt då jag evrkligen byggt upp längtan om att få lite ensam tid här hemma för en gångs skull på kvällen. se de program jag vill se, duscha/bada, ja pilla med små saker. blir ju tokig snart, haft 30 minuters ensamtid som mest på dessa 2 månader. M har inte riktigt kännt sig redo att vara ensam med gumman, men nu måste det ske.

Just nu är jag astrött. men Emmy verkar inte alls ha en tanke på att somna....TOKIG!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar en kram. Det är ritigt tufft ibland...:(

Sansis sa...

Linn,Tack tack. idag känns det bättre. Egentligen var det ju inte sååå farligt men det var bara just för att jag var inställd på en tidigt kväll för henne o jag skulel få min egen tid. Får göra nya försök någon annan dag!