onsdag 9 april 2008

Tankspriddhet

Uppdatering om natten.

Till slut somnade hon, kl var efter 01 någon gång. jag var vimmelkantig av allt skrik och gråt och klockan kändes som att den stod stilla. Jag hann nog somna på vägen från hennes spjälsäng till våran för jag kommer knappt ihåg att jag la mig ner. Vaknade kring 05.30 då ville hon ha mat, tydligen hade hon vaknat tidigare under natten så M hade fått gå upp en sväng men det har inte jag märkt. Sen somnade vi om med henne mellan oss. Vaknat och käkat och somnat om, och hon sover än. Natten tog hårt på henne.

Vilket hemskt väder, och jag som måste ut med hunden. Ska nog ringa o höra med moster Mia om hon kan komma o sitta med Emmy medans jag kilar ut. Vill inte dra iväg i snöstormen med henne. Har dessutom glömt att köpa hundmat, hunden har slut mat! HUR kan man glömma...??? måste alltså in till stan senare.

Igår höll jag på att bränna upp huset, lämnade plattan på i nån timme. När M kom hem från jobbet så kände han hur varmt det var på nedervåningen och gick in i köket och möttes av värmen från en bastu ungefär. Som tur var så fanns ingen brännbart i närheten. Men usch va läskigt. Tankspriddhet blandat med stress är inte det bästa. Kommer ihåg att E skrek o gormade medans jag fixade mat så jag blev superstressad och glömde helt enkelt stänga av plattan....Nu vaknar hon. Matdags!

Inga kommentarer: