fredag 4 april 2008

Idag har det varit en rätt så trist dag. Haft ont i huvudet större delen av dagen, rensat i förrådet samtidigt som jag försökt underhålla Emmy, gick väl sådär. Inte riktigt klar men det mesta är iaf organiserat. Måste bara få ner lite till källaren samt göra plats för alla sängkläder.Projekt! Är så grymt chokladsugen konstant, har aldrig varit förtjust i choklad men efter grav så suktar jag efter det varje dag.Farligt! Nu har jag en Emmy i sjalen, hon sover sedan 30 min tillbaka. Ska försöka lägga henne i sin säng strax. Får väl se om jag måste hålla på och fortsätta söva henne där....

Fick mata henne till sömns. Nattningen har hållt på i ca 2 timmar varje gång. Vill verkligen att det ska bli bättre snart, tar så lång tid att få henne att somna ordetnligt. Visst hon är bara 7 veckor snart men ändå....hur har ni gjort med era små?

NU är det min tur att gå och sova. godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag nattar Tilde i famnen och hon kan envisas en massa men det är bara att visa hur bestämd man är så somnar hon på några minuter.. Sen så rullar jag försiktigt ner henne i vår säng. Ska börja med spjälsäng först senare.Hon sover inge bra i den utan vill ha närheten från mig och Peter. Du ska nog se att det kommer att gå bättre om ett tag.