lördag 5 april 2008

Idag har vi varit ute på storheden hela dagen tillsammans med moster Lisa.Shoppade ett par bruna linne byxor,ett svart amningslinne,och en korall röd topp från HM. Kunde inte hålla mig borta från barnkläderna så det blev en kortärmad body till E från Lindex, vit med gula ränder och rosa muddar typ. Skitfin sommarbody! Har haft fullt hus hela dagen, moster Mia har varit och käkat middag med oss, och sedan höngt här hela kvällen tills nyligt. Sedan har även E´s farbror Danne varit förbi med sin tjej och hälsat på ett tag, och Emmy har varit vaken konstant utan powernaps sedan 15 tiden idag! Inte konstigt hon är övertrött, kinkig och tok envis.

Idag har M köpt öl och druckit några st här hemma, jisses så läskande. Jag som älskar öl. Herrgud, tog två klunkar och OJ så gott det var! Han har inte druckit en droppe alkhol sedan nyår så han var måttligt sugen, vad tror ni då JAG är!? Får se hur jag gör, min Helena fyller ju år den 16:e april så den fredagen vill hon ha med mig ut på en öl eller två för 2-3 timmar. M känner sig inte riktigt redo att vara ensam med E. Han är väldans osäker inför detta, får prata lite mer om det. Kommer ju inte direkt gå ut för att supa mig full som man gjorde förr i tiden (!) Vill mest åt känslan att göra sig fin, vara ute bland folk, snacka och ha kul. Men EN öl åtminstone vill jag unna mig, så det blir antingen att jag pumpar ut eller ger ersättning. Ska testa nån gång innan för att se så hon verkligen tar flaska.

Imorgon ska jag och sola. Känner mig så fruktansvärt glåmig. Sen är det den där hårfärgningen jag skulle göra också, köpte hårfärgen för typ 2 veckor sedan och det har fortfarande inte blivit av.Suck. Känns som att allt jag vill göra bara skjuts fram....
E och M sover nu, M snarkar. det gör han alltid då han druckit. Tror att han blir förpassad till soffan snart. Jag ska väl också göra mig redo för sängen, så skönt att vara vaken ensam bara. Inte många ensamma stunder nuförtiden blir det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nog klarar M av att vara hemma med E, dom ser så söta ut på bild:)
Vilkade åt honom idag är jag var i Happis... han jobbade och slet som vanligt;)

Anonym sa...

Det går nog jättebra att lämna M och E hemma. men det kan ju vara en bra ide att testa flaskan ett par gånger innan. är ju inte riktigt samma sak. Vad roligt att gå ut och få fixa till sig och så. Det Är bra med lite egen tid =. Nu är vi förresten hemma fr. happis. det har varit en låång helg med mycket bus.