söndag 6 april 2008

Typiskt

Har lyckats tappa bort kameraladdaren. Därför har jag inga färska bilder att lägga in på Emmy. Så typiskt nu när hon faktiskt ler en massa! Bara de senaste dagarna så har hon varit superlugn och mysig. Och igår fick M natta henne (oftast jag som gör det då M sover eftersom han ska upp kl 5 nästan varje morgon). Det gick bra, tog lika länge för honom som för mig, men hans tålamod är inte alls lika bra som mitt. Han är ingen kvällsmänniska men det är jag vilket är bra då han istället är morgonmänniska och kan ta mornarna med henne när han är ledig. Kanon bra team work!

Igår kväll var Hanna,Anders och Walter förbi på fika. Mysigt! Nu är M och spelar innebandy, sen ska vi in till stan och ta en söndagsfika, och shoppa på polarn för presentkortet vi fick av M´s mormor och morbror. Funderar på en body eller tröja som passar till den rosa tenniskjolen som hon ska ha till sommaren. I veckan så har M en riktigt härlig jobb vecka, börjar 6 och slutar 14 nästan varje dag. Kommer knappt kännas som att han jobbar! Hoppas det blir fint väder i veckan så man kan promenera lite, har vart dåligt på den fronten den senaste tiden. Godsakerna har dessutom flödat! Nu ska jag göra mig iordning medans Emmy sover.

Inga kommentarer: