fredag 11 april 2008

Igår köpte vi vyssanlulltassar till emmys säng. Men igår var ingen bra dag att testa om de fungerar för igår hann hon bli alldeles för övertrött så inget dög. Hon somnade till sist strax efter midnatt, sov till 03.50 och ville äta. Sen kunde hon inte somna om i egen säng utan somnade på direkten när jag tog henne till våran säng. Jaha, ska hon börja måsta sova mellan oss igen!? Eller så kanske det bara var en engångs grej.Hoppas för jag sover verkligen uruselt med henne i sängen. M märker ingen skillnad då han kan sova med en trumpetorkester i rummet. Vi vaknade halv sju imorse, låg sedan till halvnio i sngen och föröskte få henne att somna om. Men den där jäkla nappen trillar ju ut hela tiden och hon vaknar såklart. Så vi klev upp, la henne under babygymmet där hon låg medans jag åt frukost, tog på mig kläder osv. Sen fick hon mysa i min famn där hon somnade. Nu sover hon i sin säng men jag hör att hon kommer vakna strax.
I helgen är M ledig, får se vad vi hittar på. Han har jobbat en del på sistone. så lite mystid med varandra vore trevligt =)

Inga kommentarer: