fredag 11 april 2008

mat,skratt och fika

Ikväll har vi spenderat kvällen hos Elin,Jonas och Alex. Det bjöds på mat,skratt och fika. Suck, har ingen självdiciplin va gäller godsaker. KAN verkligen inte hålla mig när man är på besök hos folk. På stan är det ingen match, där håller jag fingrarna i styr. Men iaf så åt vi nå hallongrejjsimojs som va riktigt mumsiga! Vi har en egen liten Martha Stewart i vänskapskretsen, och det tackar vi inte nej till! Alex är supercharmig, glad för jämnan och börjar ju bli en riktigt stor pojke som lärt sig stå upp alldeles själv! Och pussar bjöds det på också!

Nu ikväll så har E varit kinkig, lika som igår och under hela dagen. Men hon har somnat nu för natten (tror&hoppas jag). Vi har dansat runt här hemma till massa musik och till slut somnade hon i famnen och sedan var det bara att lägga ner henne i sängen och gunga lite med våra vyssanlulltassar, då somnade hon om direkt efter flytten.

Imorgon bär det av till stan, ska väl förhoppningsvis lyckas hinna prova nått av de plaggen jag tänkte prova igår då Emmy vägrade ligga i vagnen och jag fick lägga tillbaka allt. Förhoppningsvis hittar jag något jag kan ha på mig på bröllopet vi ska på till sommaren. Iofs så kanske jag inte ska stressa med det då jag förhoppningsvis kommer hinna gå ner nått kilo tills dess...får se hur jag gör...men något annat fint kanske jag hittar som jag kan ha till vardags om inte annat! Nu blir det att söka nå bra musik att lyssna på och njuta av ensamheten!

Inga kommentarer: