måndag 7 april 2008

Jag stod pall!

Idag klev vi upp sent som vanligt, kl var kring 11. Soligt och fint, blev bara en kort prommis med hunden innan jag begav mig mot Hanna för att gå med dom till VC. Sedan traskade vi hem till dom, satt där och snackade. M kom dit efter jobbet och vi åt middag tillsammans allihopa. Idag har jag hållt mig undan från gosakerna! Inte ens när vi var och handlade så blev jag frestad, jag som annars alltid faller dit när jag står i kassakön. Fasiken va dom placerar gosakerna strategiskt! MEN jag stod pall!!

Ska börja kliva upp mycket tidigare med Emmy på mornarna så hon kanske kan somna tidigare än midnatt. Idag somnade hon dock 22.30 ungefär, rekord! Men det skulle va skönt om hon kunde somna iaf kring 21 ungefär. Så man får liiiite tid för sig själv innan det blir natt. Imorgon ska ja duscha ensam med Emmy hemma. Jag HAR dock duschat tidigare men då har M vart hemma, så får se hur det går. Hon är ju betydligt snällare om dagarna nu så hon kan ligga själv på golvet eller i babysitterna ett tag så det ska nog gå bra. Hade tänkt ta mig in till stan imorrn en snabbis innan föräldragruppsträff på växhuset kl 14. Vill se om ja hittar nått fint åt mig, lite roligare att titta på kläder nu när jag faktiskt kommer in i de mer bekanta storlekarna. Men bara nått liiiiitet, inte allt för dyrt! Har iaf slängt iväg en beställning från HM på dessa fina topparna, med 10 % rabatt så kunde jag ju inte motstå! (jag kan luras lätt som en plätt)

Texten på linnet är på baksidan....

Inga kommentarer: