måndag 7 april 2008

Vågen lever!

Handlade en fin vit kofta till Emmy som hon kan ha till sommaren förhoppningsvis. Det var M som fick välja och det blev ju bra! Har hittat kameraladdaren så nu ska det komma nya bilder igen! Köpte även batterier till våran våg som stått undangömd de senaste året typ, nu ska det till o vägas! M ska börja träna igen på gym, under grav så avtog det lite i slutet då han ville vara hemma med mig mer. Och jag ska börja promenera lite mer och sluta upp med allt jäkla godis och bakande! Huvvaligen, får ju ångest. Idag fick ja fara och sola, skönt. Men vette tusan om ja tycket det tog speciellt. Får gå igen i övermorrn. Imorrn börjar M 6 och slutar 14, härligt. Då ska han till gymmet och medans han gymmar ska jag laga lite mat. Om det är fint väder imorrn kanske jag tar mig ut på en promenad också, håller tummarna! Nu ska jag dricka lite fil och sen krypa till sängs.

Inga kommentarer: