torsdag 8 maj 2008

Svetten lackar

Natten har varit förjävlig rent ut sagt. Febern ville inte gå över och jag har frossat hela natten. Imorse väckte M mig då han såg att jag var alldeles blöt i svett, då snackar vi soaking wet, svetten rann på mig och när jag ställde mig upp från sängen så lämnade jag en pöl efter mig på lakanet. Jag skojar inte, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv! Hoppade in i duschen, och gick o la mig igen men svettades typ lika mycket 15 min efter. Tog en värktablett och kunde sen sova. M är hemma idag, skönt. Känner att minsta anstränging får mig att bli helt lam i kroppen. Men nu knaprar jag piller så jag är något sånär människa. E sover nu, vi har testat bärselen vi fått av E & J och den verkar hon tycka om. Hon har ju börjat vilja vara framåtvänd heeeela tiden när man bär henne. Vår nyfikna lilla dam, och att ha henne i easyhugen framåtvänd känns så ansträngt för både mig och henne tyvärr och sjalen vi fått låna av H är så förbaskat varm. Så selen verkar funka bäst.

Idag ska M och E till farmor och farfar på kalas. Jag ska stanna hemma och krya på mig.

Kolla in denna! Hahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=wzoP8SL-D44

Inga kommentarer: