lördag 10 maj 2008

Mysunge

Idag har jag mått lite bättre, ingen feber men förkylningen håller i sig. Börjat nysa en massa, kanske är pollenallergi jag har fått?! Och jag som alltid är frisk som en nötkärna, inga allergier och sällan sjuk. Kanske är åldern, man är ju inte lammkött längre direkt. Snarare DÖkött skulle jag väl kalla det ;)


Fick kärt besök av Hanna på morgonsidan innan hon for till jobbet, tog en fika på baksidan i solen (?) och pratade. Mysigt. E sov under tiden i sin säng en stund. Sen har det varit full rulle på E, försökte få henne att somna i vagnen senare under dagen då vi gick på en kortare promenad med syster Lisa. Men hon ville inte alls sova särskilt länge, 20 min kanske. Sedan typ 15 har hon varit vaken konstant tills kl slog 20, tror ni hon var nå trött. När vi sedan åkte ut till stugan kunde hon till slut komma till ro i min famn där hon somnade och sov i lite över en timme. Puuh, sedan åt hon kl 21 och vi åkte hem strax därefter. Väl hemma myste vi lite och sedan fick hon äta en gång till strax innan 23 och efter det la vi henne i sin säng, där somnade hon nästan direkt. Såååå skönt att slippa bära henne till sömns på kvällarna, bara stoppa om henne och säga godnatt. Mysunge!



Så här mysig var hon ikväll. Ville inte störa henne med blixten...


1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt!!
drömboendet är beläget ca 15 minuter till fots från stan.. mer säger jag inte just nu ;)

vilken söt tjej du har. och vilka snygga gravidbilder! jag tror jag ska kontakta syrran din sen när jag ska ha en bulle i ugnen :)