söndag 15 juni 2008

4 månader

Familjen ligger och sover och jag sitter uppe som vanligt. Så skönt att få tid för mig själv. Igår for jag till en kompis och hennes sambo. Åt mat och drack vin. Mycket mysigt! Skulle ta oss ut också så vi cyklade in till stan vid 1 tiden,väl inne så ångrade vi oss allihopa och gick på tasty och käkade burgare och for sedan hem. Kvällen var iaf riktigt trevlig! Idag fick jag sovmorgon sedan for vi ut till stugan och hälsade på Emmys farmor och farfar. Sitter och laddar över bilder från kameran, var ett tag sen jag visade bilder så här kommer några.
Mitt projekt
Första skeden gröt, skeptisk. Men sen gick det undan!
Har upptäckt sina fötter!

Nuförtiden vänder E på sig, lite läskigt tycker hon det är när hon inte riktigt är med på vad som hände.
Idag blev även våran tjej 4 månader! Tiden springer verkligen iväg.Har hunnit ge henne grötmakisar i några dar nu så idag ökade vi mängden lite för att se om hon är mättare längre under natten och kanske inte behöver äta 3 ggr. För hon ville inte ta flaskan efter hon ätit gröten så vi antar att hon blev mätt.Håll tummarna, vi kanske får sova mer nu med undantag för ett nattmål.
Nu i veckan är M ledig tillomed torsdag så vi ska nog passa på att röja undan i källaren och lite sånt. Även fara till mamma och flyttrensa lite samt umgås med vännerna. Och nu är det bara 2 veckor kvar tills vi på börjar semestern, första trippen blir till Göteborg. Woooohooo!!
Nu ska jag rasta hunden och sedan slänga mig framför tvn en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har gettt Tilde gröt innan sista nattmålet, alltså fyllt på med ersättning just innan hon ska gå och sova. Nästsn så att hon somnar vid flaskan. Hon blir jätte mätt och nöjd. Inatt sov hon nästan 12 timmar utan att äta.
Men vi har ökat portionen med tiden så nu äter hon en hel dl gröt. Hoppas ni får lång sömn snart! Vad fin väggen blir!