fredag 13 juni 2008

första smakisen

Såja då har vi vaknat, eller ja för mer än en timme sedan. Har hunnit testa gröten på Emmy, första skeden var väl sådär populärt. Grimaserade lite och såg allmänt skeptisk ut men resten av skedarna så gapade hon stort och smaskade i sig gröten. Skönt! Då ska vi fortsätta ge litegrann varje morgon för att sedan byta ut eftermiddagsmålet/kvällsmålet till gröt så hon står sig lite längre på natten.

Är såååå trött.Igår gick jag och lade mig 23.25, hann sova 30 min för att vakna och mata henne. Fick somna om och vakna igen kl 2 för att mata och sedan igen kl 4 och sen 6. Har dessutom någon gång där emellan fått gå och stoppa in nappen på henne då hon börjat vakna när hon tappar den. Men nu blir M ledig from lördag till torsdag, så då ska jag överlämna nätterna åt honom. Ska själv lägga mig i datarummet och snusa med ipoden ikopplad så jag slipper höra henne när hon vaknar.

Nu ska jag duscha, E får sitta i babysittern och leka med något bredvid.

Inga kommentarer: