lördag 21 juni 2008

skitmusik

Just nu känner jag för att strypa våran granne. han är halvdöv på riktigt och har en förkärlek till svensk skitmusik. Detta spelar han hela tiden under sommarmånaderna typ, vilken tid som helst på dygnet och på det så verkar han aldrig vara nykter. Hans favorit repetoar är

"leva livet" , "sånt är livet", "vi har det bra, vi här bak i bilen" , "min kärlek", "Nu ska hela rasket rivas, nu ska hela rasket bort",

ja listan kan göras lång.

Appropå låten "sånt är livet", den verkligen HATAR jag. Gissa vad,den spelades under förlossningen. När jag hörde den i dimman av lustgasen så brast jag ut i skrik. M kastade sig på radion och stängde av den. " Åh nej!!! Ska HAN också vara med!!??" skrek jag.

Dessutom har han altandörren öppen så hela grannskapet måste ju också höra skiten.Konstigt att ingen klagat på honom. Jag är seriöst rädd för karln, argsint jävel det där...

Inga kommentarer: