torsdag 31 juli 2008

Besked

Idag har det varit en tung dag minst sagt. Har varit på sjukhuset för möte med läkare samt arbetsterapeuter och soc.handläggare. Läkarens bedömning av mammas tillstånd är att hon inte har länge kvar i livet, det här är mest troligt hennes sista sommar. Mår illa när jag tänker på det samtidigt som en sten lättat från mitt hjärta. Förhoppningsvis behöver inte mamma lida av smärtan och alla andra krämpor länge till. Men mer vård tills dess behöver hon och det är under utredning som skall påskyndas av läkarna och andra inblandade.

Nu längtar jag efter nått roligt. Kanske lördagen blir min räddning mitt i allt kaos! Kalaset är igång och jag ska ta mig en liten fest.Faktiskt!

2 kommentarer:

minnapinna sa...

Många, många kramar. Huvvaligen. Nog har man det bra...

Anonym sa...

Minna. Tack, alla tankar värmer.