måndag 14 juli 2008

Något att berätta

Det är glest mellan uppdateringarna men som sagt, vi har fullt upp! Känns som att dagarna bara rusar iväg. Har massvis att göra, samtal att ringa, grejjer att fixa, städa och hjälpa mamma. Idag hann vi iaf med att vara lite sociala med Elin och Alex. Har även varit till mamma 2 svängar idag, handlat o fixat lite. Imorgonkväll ska jag dit och tvätta. Måste ringa om personlig assistent till henne då det inte funkar med hemtjänsten som det ska, tyvärr. Har ont i magen varje gång jag varit hos henne. Egentligen skulle jag vilja vara hos henne dygnet runt så jag inte behöver oroa mig för att hon ska ramla, bränna sig inne pga rökningen eller lämnat spisen på. Vill att hon har någon som ser till att hon tar sin medecin som hon ska, så hon kanske nångång blir kvitt tumörerna.Men just nu känns det långt borta.

Glömde att berätta en sak. Vi har förlovat oss! Det är så ovant med en ring på fingret, jag som aldrig annars använder ringar. Men det är fint vill jag lova! Det skedde i hudiksvall på en strand i solnedgången faktiskt. I samma stad som Emmy blev till, det var liksom det som var meningen.

Nu ska jag göra mig lite kvällsfika och invänta morgondagen. Massor med saker att göra!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt, grattis!

Anonym sa...

men åååh. grattis grattis grattis!

och hoppas att det löser sig med mamma din. kram

Anonym sa...

Nämen, vad skoj...Grattis till förlovningen!

Hur gammal är din mamma? Hoppas att det ordnar sig och att hon får en pers. ass.

Anonym sa...

Grattis till förlovningen.

Anonym sa...

Tack så mycket för gratulationerna! =)
Leja: tack, men vi tror inte det kommer bli speciellt mycket bättr. Bara sämre, det verkar läkarna också tro tyvärr.
Sandra; min mamma är född 52.

minnapinna sa...

Wow, grattis! När blir det bröllop då? ;)

Anonym sa...

Minna: tackar! jadu, bröllop väntar vi med nått år. En sådär 3 kanske, då är det 10 år sedan vi blev tillsammans OCH Markus blir ju 30! så vi kanske slår ihop alltsammans till en stor megafest =)får se.

Anonym sa...

grattis -berätt. om förlovningen är väldigt romantisk :)