fredag 18 juli 2008

Fredagkväll och jag gör ingenting alls. Emmy somnade 19.00 ganska exakt och jag har sedan dess bara suttit och tittat på tv varvat med att surfa runt på olika sidor om barn. Man hittar alltid något spännande att läsa om de små liven. M är ute i stugan, där har han varit sedan många timmar tillbaka men han kommer nog snart hem. Vi började iaf dagen med att fara till malmuddsstranden där vi mötte upp Hanna och Walter, käkade lunch i sanden, lekte och pratade. Solen sken och det var perfekt strandväder. Därifrå tog vi oss inte förräns på eftermiddagen då solen fortfarandesken men magen kurrade. Känner mig partysugen igen! M ska iväg på "herrafton" med några grabbar/gubbar från sin släkt imorgon. De ska ut till någon stuga, äta middag, dricka bärs, basta och ja, allt va nu killar gör på såna kvällar. Jag och gumman ska ara ensamma mest hela tiden med andra ord. Trist. Kanske hittar oss nått att göra, får se va morgondagen bjuder på.

Nu håller jag på att somna, tror jag har sand i ögonen. godkväll,

1 kommentar:

Anonym sa...

mjaa.. hoppas att det bara var ngt jag ätit istället.. ;)