onsdag 27 augusti 2008

Grattis!

Grattis Hanna och Anders till lilla flickan! Nu håller vi tummarna för att ni ska få ta hem erat lilla knytte så omvärlden får ta del av det underbara lilla livet. Vi längtar!! Ja det är så man blir bebisugen igen, fast vi har ju våran alldeles egna lilla bebis här. Men tiden går så förbaskat fort så hon har ju hunnit bli 6 ½ månad och utvecklas mer och mer för varje dag som går.

Nu ligger mammas ärende hos FK som ska ta det slutgiltiga beslutet om assistent, detta kommer förhoppningsvis ske inom 2 veckor *håller tummarna* hennes senaste 3 veckor har hon spenderat på sundsgården, men hon har inte uppfattat att hon varit där så länge. Hon trodde hon varit där några dagar....

Igår hade jag mitt första p-möte på bra länge,ska bli riktigt kul att få börja jobba igen. Det är ju bara kvällar så det blir kanon då M jobbar dagtid för det mesta och jag får en mjukstart. Detta medför att vi inte behöver slösa på föräldradagarna och det tackar vi för! Idag har vi inget planerat, blir en soft hemmadag med gumman. Om inget intressantare dyker upp dvs.
Nu, frukost.

1 kommentar:

Anonym sa...

jo, jag måste ju bara säga. det där med husköpet. jag vet ju inte hur seriösa ni är ang. en flytt eller så. Men vi har några kompisar som är rätt intresserade av eran lägenhet här på "drömvägen" i så fall :)
dom vill flytta tillbaka till Luleå vid jul. så allvarligt, hör av dig i så fall om det blir på riktigt!