måndag 1 september 2008

Ny vecka

Godmorgon. Varit lite uppehåll under helgen. I fredags vankades det fest med alla F21:are ute på nordkalotten. Tyvärr har vi ju ingen kamera så nå bilder finns det ej, men fin var jag iaf. Elin som även satt barnvakt (tusentusen tack!!) fixade iordning mig så jag blev en riktig stjärna! Drinkarna flödade och humöret var på topp, en riktigt festlig kväll!

Lördagen var lite små seg, men mest mysig. O igår söndag så tog vi oss iväg till sjukhuset för att fira Hanna som fyllde 24 samt hälsade på mamma som ligger inne för ännu en cellgiftsbehandling. Lillasyster följde med oss och myste på hemma med mig och Emmy medans M var och tränade. En alldeles underbar helg med andra ord! Nu väntar en ny vecka och imorgon ska jag jobba mitt första pass på 7 månader, spännande!!

Idag känner jag mig rätt utvilad, vi gick och la oss kl 21.40 igår och jag somnade rätt fort. Sååå skönt. Jag tog en matning kl 23.30 och sedan fick jag sova vidare då M skulle ta nästa matning och morgonpasset. Så jag har fått sova såååå länge! Helt underbart! Har kännt mig krasslig sen i fredags och även Emmy har lite snuva. Idag ska vi in till stan och fika med Emmys farmor och sen kika på lite höstkläder till Emmy. Ska även kolla på en present till Hanna som hon ska få i efterskott.

Emmy lever om och mår, lär sig att åla efter golvet.Snart är det full fart på damen. Hon älskar bollar till mammas o pappas förtjusning, en liten fotbollstjej ska det bli! =)

Inga kommentarer: