torsdag 7 augusti 2008

Helvetet brakade lös igen vid midnatt igår. M var vaken och fick ta henne för jag orkade verkligen inte försöka söva om henne. Han fick hålla på i 30 min, tårarna sprutade på gumman och där ett tag tänkte vi åka in till jouren med henne. Men till slut somnade hon stilla i hans famn så han kunde lägga ner henne i sin säng. Där sov hon tills kl blev kring 4tiden då hon vaknade än en gång och bara skrek. Mammas famn var det bara som dög den här gången, myste lite och sedan fick hon lägga sig i sin säng igen där jag vaggade henne till söms. Dock gjorde hon morgon på riktigt kl 5.25. Mindre kul. Men men, kl 7 fick jag henne att somna i babyskyddet gungandes ( det enda som fungerade ) och jag fick sova 1 ½ timme under tiden. Hon kinkar ihop för ingenting, blöjjbytena är rena kriget likaså påklädningen. Puuh!

Inga kommentarer: