lördag 13 september 2008

Lördag

Har just lagt Emmy för natten, nattningen gick smärtfritt även ikväll, Skönt! Idag har det varit en riktigt slappar dag för hela familjen. Jag jobbade ett extra pass igår så jag kom inte hem förräns 23.45 och M for iväg för ett natt pass direkt när jag kom hem. Så idag har vi båda varit helt slut, passat på att sova medans Emmy sovit på dagen. Vi tog oss inte iväg till Hanna och Anders för pizza förräns vid 16. Gott var det men usch sån synd, jag som skulle ta tag i det här med vikten...jaja...jag försöker ju iaf tänka på det. Cyklar och promenerar ju flera ggr i veckan nu när jag börjat jobba så det känns ju lite bättre än ingenting alls.

Till veckan är det full rulle igen,M jobbar 12 timmars pass från måndag till fredag, jag jobbar tis,ons, fre och lör. Puuh, fjärde helgen i rad med jobb blir det då.

Nu ska jag slänga mig i soffan och se sista repris avsnittet av top model.

1 kommentar:

Anonym sa...

säg till om du vill ha prommenadsällskap någon dag! jag går lite då och då. fast just nu har jag problems med benhinnorna...
jag ska nämligen också ta tag i det där.
trevlig helg