måndag 8 september 2008

Oj va trött jag är, trots att jag fått sova relativt mycket inatt. Emmy vaknade bara en gång under natten för att äta. Men nu sitter jag i soffan uppkrupen med filt o har just ätit frukost. Emmy roar sig med att prata med sina leksaker på golvet. Så fort hon vaknar så är det full rulle, ljudnivån är ständigt hög men de är ju så mysigt! I helgen så har jag ju jobbat, hannt även med ett kort besök ut i stugan där jag gjorde en god insats med målning av bastun tillsammans med svärfar. Igår tog vi oss till mamma och hälsade på, lillasyster följde med. Var ute och gick med mamma i det fina höstvädret. Avslutade kvällen med mys i soffan framför en film, Hitch. D,en var bra men M somnade som vanligt, dock inte i andra soffan utan PÅ mig. På min axel närmare bestämt, men det var väldigt mysigt.

Idag ska jag och Emmy förhoppningsvis fara och hälsa på fam. Grenholm med lilla nykomlingen Tyra. Vill se lilla underverket igen och även kramas med storebror Walter!

Har fått dille på avokado, till för ungefär 2 år sedan så har jag hatat det. Men nu vill jag ha det hela tiden. Köpte en påse igår med några, tror jag ska ta mig en nu.

Inga kommentarer: