måndag 22 september 2008

Tjo, vilken seg dag det har varit idag. Emmy har sovit rätt mycket idag så jag har bara slappat hemma. Plockat och fixat lite, egentligen var det tänkt att jag skulle hälsa på Hanna men det blev inte så, istället fick jag besök av en jobbarkompis på eftermiddagen. En liten fikastund, trevligt! Sedan begav vi oss till mamma, klockan hannt bli mycket och Emmy somnade i vagnen vid 17.30. Alldeles för sent för att vila, för ikväll somnade hon inte förräns strax efter 21 eftersom hon sov ca 40 min på eftermiddagen. Men men, det var inte hela världen. Så, ikväll har vi sett singelmammorna, bakat hallongrottor (fast jag gjorde med jordgubbssylt i brist på hallonsylt) samt trixat med föräldrapenningen, en massa bök....

Men men nu blir det att hoppa i säng så man orkar med morgondagen. BVC besök imorrn på schemat, länge sen sist. Missade ju 6 måanders kontrollen så vi har fått vänta på att få en ny tid hos barnläkaren. Men jag tror hon utvecklas som hon ska :)

Inga kommentarer: