tisdag 2 september 2008

Underbara dag

Då var man hemkommen från första arbetspasset för det här året då. Så trevligt att se alla gamla och nya ansikten. Till helgen jobbar jag igen, då kommer det nog vara fullt hus och massor med kids. Kan tro att jag kommer vara rätt så slut i huvud o kropp på söndag, då kan ja behöva en lååång sovmorgon. Får smöra lite för M så kanske de går igenom.

Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar, det var trevligt. Efter det mötte vi upp familjen Carlberg för en shopping tur på stan, blidde massor med grejjer som fick komma med hem. Allt till Emmy såklart, damen börjar ju växa ur sina 68:or så nu är det nya höst/vinterkläder i 74 som det fylls på med. Hittade massvis med fint! Såklart så kunde jag inte motstå babyavdelningen på Lindex och Hm där jag hittade en söt body och en pyamas till lilla tillskottet i fam. Grenholm.

Nu sitter jag ensam, tänt ljus och lyssnar på Tracy Chapman. M är och tränar, som vanligt. Var nyss in till Emmy och gav henne en puss på kinden. Hon sov så sött. Vår dotter, kan knappt fatta det.

Inga kommentarer: