måndag 13 oktober 2008

Blir inte många inlägg under veckorna, en liten längre uppdatering då och då blir det istället.

I helgen har jag jobbat, både fredag och lördag kväll. Men har iaf hunnit med att få besök av familjen Grenholm, vi hade ett litet födelsedagskalas i efterskott för M. Svårt för barnfamiljer att få ihop vardagen med jobb, vänner och egen tid så därför blev det lite försenat.

Idag har vi varit hos Emmys farmor som inte träffat henne på över en vecka, mycket har ju hunnit hända. Gumman tar sig fram även i riktig krypställning nu, på alla fyra alltså. Hon ska klättra på allt och har hela tiden nya saker för sig. Riktigt kul är det!
Sen hann vi inte med så mycket mer, M jobbar natt så han kommer hem imorgon. Då ska jag och Emmy till boendet som mamma ska flytta till och hälsa på. En stor sten har fallit från mina axlar, det känns bra att veta att hon kommer ha bra vård dygnet runt, ett bättre boende helt enkelt. Hennes lägenhet ska sägas upp, det ska jag ringa om imorgon.Det är det största orosmomentet nu, hur vi ska göra med alla grejjer, få tiden att räcka till. Hinna med att gör allt...Men det ska nog gå, måste hitta sätt som får mig att orka göra alla dessa grejjer. Ska även intill stan för att se om jag hittar något fint som Emmy kan ha på sig på ett kalas vi ska på om två helger.

Nu blir det lite tv innan sängdags. godnatt.

Inga kommentarer: