torsdag 9 oktober 2008

Lillan sover sedan en timme tillbaka ungefär. Idag har det varit en skön dag trots det tråkiga vädret. Emmy vaknade 5.30 men då matade jag henne i sängen och hon somnade om till kl 8, vi klev upp och lekte som alla andra mornar tillsammans på golvet i vardagsrummet. Mamma trött som aldrig förr, höll på att somna liggandes på golvet men man vaknar fort då E sätter klorna (naglarna) i en, även de små huggtänderna har man börjat känna av lite då och då. Sedan somnade hon iaf igen 9.30 och då passade även jag på att sova lite till, kl 11.30 klev vi upp och gjorde dag. Underbart med sömn, har blivit många sena nätter på sistone...

Senare mötte vi upp Elin och Alex på Växhuset, där var det nästan tomt men det fylldes på med mer folk efter en stund. Dock så stängde dom ju ganska snart efter att vi kom, men Emmy hannt leka endel iaf. Hon verkade trivas. Blir nog att ta oss dit fler ggr.

Just nu sitter jag här ensam, äter blockchoklad (!!) i brist på annat, M är och jobbar natt och jag ska nog gå och sova tidigt ikväll. Känner hur mina ögon svider. Godnatt.

Inga kommentarer: