fredag 28 november 2008

idag har jag varit på stan sedan 13 till 20.15. Fikade med helena och hennes Tob och handlade två nya pyamasar till emmy och två par strumpbyxor åt henne. Kl 16 skulle ja på afterwork med jobbet så emmy fick fara hem med M som hämtade upp henne från stan. Trevlig afterwork, men blev inte så mycket mer för min del. Så nu sitter ja och ser idol. M är och rantar runt och emmy ligger i sängen och pratar för sig själv (vägrar somna). Hon ligger och pratar med nallen sin, jag vägrar ta upp henne igen för kanske att hon kan somna av sig självt för hon är inte grinig eller så utan bara inte så jätte trött för hon somnae en sväng på eftermiddagen i 30 min, så därför e hon vaken fortfarande.Typiskt. Imorrn ska vi till mamma och julpynta lite, sedan vidare och lämna lite skräp på kronan och på kvällen ska jag jobba. En kort uppdatering idag blev det, kanske blir mer imorrn. Godkväll.

Inga kommentarer: